Kā iepirkties

 

Pasūtījumi var tikt veikti:
  1. Internetveikala www.medicinaspreces.lv sistēmā.
  2. Pēc preču izvēles internetveikala www.medicinaspreces.lv esošā preču kataloga, piesakot pasūtījumu pa tālruni 67840379 (veikals Čiekurkalnā) vai pa tālruni 67612530 (veikals Āgenskalnā).
  3. Pēc preču izvēles internetveikala www.medicinaspreces.lv esošā preču kataloga, nosūtot pasūtījumu uz e pasta adresēm: veikals@medilink.lv vai agenskalns@medilink.lv
  4. Iepērkoties uz vietas veikalos: Rīgā, Čiekurkalna 2. līnija 75 (Čiekurkalns) un Rīgā, Bāriņu ielā 10 (Āgenskalns).

 

Kā sākt iepirkšanos?

Ja esat reģistrēts lietotājs, ievadiet savus reģistrācijas datus sadaļā  “Pieslēgties”. Izdarot pirkumu, informācija par Jums tiks automātiski ievietota preču pasūtījuma formā, padarot iepirkšanos ērtāku. Ja neesat reģistrēts lietotājs, Jūs droši varat uzsākt veikala kataloga apskati un izvēlēties preci, pievienojot to Pirkumu grozam. Informāciju par sevi, piegādes adresi un apmaksas noteikumus norādīsiet preces pasūtīšanas brīdī, kad Jums tiks piedāvāta iespēja reģistrēties.

Kā atrast preci?
Preces Jūs varat atrast un izvēlēties:
  1. pēc kategorijas. Kategoriju saraksts atrodas lapas kreisajā pusē;
  2. izmantojot preču meklētāju. Tas atrodas lapas kreisās puses augšējā daļā. Preci var meklēt  pēc nosaukuma vai preces koda;
  3. lai atvieglotu preču meklēšanu, preces ir sakārtotas kategorijās un apakš kategorijās pēc to pielietošanas veida un preču īpašībām.

 

Kā pasūtīt preces?

Atverot sadaļā “Preču kategorijas” konkrēto preču veidu, Jums ir iespēja skatīt tās gan izmantojot režģa skatījumu, gan saraksta skatījumu. Izvēlieties preci. Lai ieliktu preci Pirkuma grozā, nospiediet pogu “Ielikt grozā” vai groza simbolu. Izvēloties „Skatīt”, Jūs redzat preces nosaukumu, kodu un atlikumu noliktavā un īsu preces aprakstu, ražotāja un ražotājvalsts nosaukumu, cenu eiro ar pievienotās vērtības nodokli. Ja atlikums noliktavā uzrādās nulle vai mazākā skaitā nekā Jūs vēlaties iepirkt, Jūs tik un tā varat ielikt šo preci Pirkuma grozā Jums vēlamajā skaitā, un mūsu darbinieks ar Jums sazināsies, lai informētu par šīs preces piegādes iespējām. Turpiniet preču apskati līdz esat izvēlējušies visu sev nepieciešamo. Jūs varat redzēt izvēlēto preču sarakstu un kopsummu lapas labajā pusē sadaļā Pirkuma grozs. Ja nepieciešams veikt izmaiņas Pirkuma grozā (mainīt daudzumu vai dzēst), nospiediet pogu “Apskatīt”. Veiciet pasūtīto preču daudzuma korekcijas un nospiediet pogu “Atjaunot datus”. Lai dzēstu kādu pozīciju, atzīmējiet to ailē “Dzēst” un nospiediet pogu “Atjaunot datus”. Lai dzēstu visu sarakstu, nospiediet pogu “Iztukšot grozu”. Kad atlasītas visas Jums nepieciešamās preces un pasūtījuma pareizība pārbaudīta Pirkuma grozā, nospiediet pogu “Veikt pasūtījumu”. Jums tiks piedāvāta iespēja autorizēties, ja esat jau reģistrēts klients, vai iespēja reģistrēties, ja esat jauns klients. Ievadiet katrā lauciņā prasītos datus, obligāti aizpildot ar zvaigznīti (*) atzīmētos laukus. Izvēlieties Jums vēlamo piegādes veidu sadaļā “Preču saņemšanas vieta”. Kad esat aizpildījuši visus laukumus, spiediet pogu “Veikt pasūtījumu”. Pasūtījuma apstiprinājumu Jūs saņemsiet uz norādīto E-pasta adresi. Pasūtījuma apstiprinājums nav uzskatāms par rēķinu un, pamatojoties uz to, nav veicama apmaksa.

Pasūtījums tiek anulēts sekojošos gadījumos:
  1. ja pircējs pēc rēķina saņemšanas apmaksu nav veicis 3 dienu laikā;
  2. ja pircējs par preci vēlas norēķināties skaidrā naudā uz vietas veikalā, bet neierodas pēc preces 5 dienu laikā;
  3. ja norādītā piegādes vieta ir kļūdaina;
  4. ja pircējs neatrodas norādītajā adresē un nav sazvanāms.

Visi pasūtījumi tiks uzglabāti e-veikala mājas lapas datu bāzē. Reģistrētam klientam ir pieejami viņa iepriekš veiktie pasūtījumi.
Ja pasūtījuma veikšanas brīdī ir ieviesušās kļūdas, lūdzu, sazinieties ar mums:

  1. Pa tālruni 67840379 vai rakstiet uz e-pastu: veikals@medilink.lv
  2. Pa tālruni 67612530 vai rakstiet uz e-pastu: agenskalns@medilink.lv